”Robot Chicken” skaber en ny figur til Sesame Street. Mario Bros. bruger alle de guldmønter, de har samlet. Vi forestiller os, at Pinky og Brain slår sig løs på en vild bytur. To vietnamesiske vagter forsøger at knække Rambo.