Choked on a Bottle Cap
Forfatterne får Humping Robot til at angribe den amerikanske flåde i ”Battlehump”. Vi viser, hvordan et indgreb ville tage sig ud M.A.D. Cat. Vi forestiller os, hvordan Thundercats lærer om løbetid.