Disemboweled by an Orphan
Vores forskruede sind ser Gadget fra ”Chip og Chap” på en helt ny måde. Bagmændene forestiller sig, hvad der ville ske, hvis Frostys hat var landet et andet sted. To turister fra Eternia bliver involveret i en kamp mellem He-Man og Skeletor.