Se, hvad bagmændene forestiller sig, at der sker efter en koncert med Alvin og de frække jordegern. Mary Poppins er den slags barnepige, vi elsker at have. Vi ser, hvorfor B.A. Baracus hader at flyve. Skaberne anbringer G.I. Joe i en rigtig krig.