Poisoned by Relatives
Sandheden om Osama Bin Ladens død ifølge ”Robot Chicken”. ”The Shirt Tales” kaster sig ud i Anden Verdenskrigs luftrum. King Don regerer med en jernnæve og cremet lækkerhed. Vi ser, hvad der sker, når tegneseriefigurer kommer med i ”Den fedeste taber”.