The Great Yokai Battle of Akihabara
Et helt nyt halloweeninspireret anime-særafsnit. Ricks plan om at bygge den ultimative toaster med kunstig intelligens tager en underlig drejning, da han og Morty tvinges til at rejse til Akihabara efter reservedele. Instrueret af Masaru Matsumoto.