Nabít či nebýt
Sestrojí doktor Bigby satelit, vybavený laserovým dělem, který má chránit zemi před asteroidy. Ovládání se chopí Jerry. Zničí asteroid, u kterého hrozila srážka se satelitem, ale jeho úlomky míří k zemi, kterou by mohly zničit.