Splíny z plíny
Se Jerry s Tuffym chystají na cesty. Chtějí se zúčastnit rodinné sešlosti a hodlají se tam nechat dopravit v balíku poštou. Tuffy si v poslední chvíli vzpomene, že si zapomněl vzít foťák. Nestihne se ale včas vrátit a tak zůstává doma sám.