Pravidla plavidla
Se rodinka, tedy Rick s Ginger a Tom, Spike a myšáci Jerry a Tuffy ocitnou v rámci dovolené na zámořském parníku. Protože se páníčci bojí, co by jejich mazlíčci zase vyvedeli, nechávají je zavřené v přepravních klecích.