Ale ale alergie
To vypadá, že má Spike alergii na kočky. Rick navrhuje, aby ho na léto poslali k matce Ginger. Rick chce dokázat, že nemá nic proti kočkám a tak Ginger přinese sladkou micinku. Ta je ale pěkně prohnaná a snaží se z domu vyštvat všechny.