Krutokotě
Je Jerry v laboratoři spolu s krysákem Napoleonem a křečkem Křečkem. Dovnitř se snaží vloudit i Tom, který má zálusk na zásoby jídla. Vždycky ho ale ven vyhodí uklízecí robot. Do toho se doktor Bigby snaží omladit starého kocoura Wilsona.