paci paci s gravitací
Vynalezne doktor Bigby gravitron, přístroj, který v prostoru, kde se nachází, ruší gravitaci. Napoleon s Jerrym si ho vezmou ze zamčené laboratoře a vyvádějí s ním skopičiny. Když se objeví Tom dávají mu s jeho pomocí pořádně zabrat.