Obdaření duchem
Se na kočkomyší detektivy obrátí myšáček Tuffy s tím, že u něj doma straší. Tom s Jerrym se vydají do domu po duchovi pátrat. Zjistí, že tam skutečně straší, ale je to krysa Milfred, převlečená za ducha, která chce Tuffyho z domu vyhnat.