Psí polízanice
Chce Spike postavit Tykovi bazének, protože je vedro. Tom je schovaný v domě, a Spikovi se posmívá. Jenže pak udělá v domě strašlivý binec a je vyhozen i s Jerrym ven. Tam se jich „ujme“ Spike a donutí je, aby bazének postavili oni.