Odskok na skok
Jsme pro změnu v laboratoři doktora Bigbyho, který sestrojil teleportační systém. Ten zatím spojuje laboratoř s bytem jeho sestry v Paříži. Po prvních ověřovacích pokusech, se ho rozhodnou využít i Jerry s Napoleonem.