Jsou to prostě éra
Se Rick s Ginger vydávají na dovolenou na Havaj a berou sebou Spika i Toma. A Jerry s Tuffym se k výpravě přidávají také. Ginger se rozhodne vzít si Toma na palubu letadla, zatímco Spike cestuje v zavazadlovém prostoru.