Unesená a unešený
Se Tom zakouká do fešné čičinky. Najednou ale vidí, jak ji někdo strčí do pytle, ten pak do přepravky a kráska je najednou pryč. Vydává se po ní s Jerrym pátrat a v bytě narazí na loveckého psa Rafa, který tvrdí, že Misty byla unesena.