Jau, to bolí!
Se Ginger s Rickem rozhodnou, že se zbaví myší. Povolají proto hubitele hlodavců Huberta, vyzbrojeného extra moderní technikou. Ta je ovšem na Jerryho a Tuffho krátká. Tom se Spikem jsou mezitím u veterináře na odvšivení a očkování.