Král duchů
Nucky míří do Philadelphie, aby se vypořádal s fatálními důsledky Willieho lihovinového fiaska. Eddieho Kesslera zadrží agent Knox, který neváhá použít fyzický i psychický nátlak, aby získal informace o Nuckyho organizaci.