Blues na rozloučenou
Závěrečný díl čtvrté série. Eli se připravuje na nejhorší. Agent Knox rozehrává svůj plán na zneškodnění Nuckyho. Capone a Torrio se v Ciceru konečně dohodnou. Chalky se snaží vyrovnat skóre. Richard Harrow usiluje o záchranu Tommyho navzdory Gillian.