Stará loď ze Sionu
Nuckyho zásilka z Floridy přijíždí s nečekaným nákladem. Eli je zatlačen do kouta poté, co agent Knox odhalil špínu na Thompsonovi. Willie si promluví s Nuckym a následně přehodnotí své nedávné životní rozhodnutí. Chalky se postaví Valentinu Narcissovi.