Přístav milosti
Nucky dělá inventuru, jelikož byl varován, že má mezi svými lidmi práskače. Poté, co se jim podařilo jen o vlásek uniknout, jsou Chalky a Daughter na útěku a skrývají se mimo Wilmington u Chalkyho starého mentora Oscara Boneaua.