William Wilson
Eli má vážnou diskusi s Nuckym poté, co Willie udělá velice nepopulární rozhodnutí. Margaret čeká v práci na Wall Street překvapivé setkání. Joe Masseria nařídí Luckymu Lucianovi, aby se vrátil zpět do Tampy a vypořádal se s Vincenzem Petrucellim.