Všechno do hry
Nucky se seznámí s Arnoldem Rothsteinem během karetní hry a nečekaně získá obchodního partnera pro své obchody s pozemky v Tampě. Nově povýšený Eddie Kessler si udělá zajížďku poté, co předá zásilku na vlakovém nádraží.