Polárka
Po opatrné schůzce s Margaret v New Yorku míří Nucky do Tampy, aby dořešil detaily ohledně pozemkové dohody s Billym McCoyem. Tam se také shledá se Sally Wheetovou. Richard Harrow se vrací do Atlantic City a přiznává se churavějícímu Paulovi Sagorskemu.