Ledařova zpověď: Tajemství nájemného vraha
Oddaný manžel. Milující otec. Nemilosrdný zabiják. Richard Kuklinski je odsouzený vrah, jenž se přiznal, že připravil o život dvě stovky lidí. Tento film nám umožní nahlédnout do chladnokrevné mysli muže neblaze proslulého jako Iceman.