White Horse Pike
Na popud Sally Wheetové Nucky požádá Elie a Agenta Knoxe, aby prověřili extra náklad v zásilce na Floridě. Margaret zvažuje uzavření dohody s Rothsteinem, aby vylepšila životní podmínky své rodiny. Capone je plný pochybností o Torriovi.