Een storm vol emoties
Ben en Gwen's kampeeruitje wordt onderbroken door de emotieloze Weerhoofden - Vlaag-o, Hagel-o en Schok-o. Een haperende Omnitrix, die willekeurige aliens samenvoegt, blijkt dan niet de sleutel tot succes.