Felle lichten, duistere harten
Ben, Gwen en Max stoppen bij de set van Gwen's favoriete TV show, De Onlevenden. Maar als Ben hoort dat de hoofdrolspeler Michael Morgenster een energie-vampier is, verandert hij in Vuurvlaag om de wereld de echte ster te laten zien!