Maffe Gwen Ben
De kwaadaardige magiër Hex wisselt door middel van een spreuk Gwen en Ben van lichaam. Ze moeten samenwerken om te voorkomen dat Hex de Titaan Handschoenen in zijn bezit krijgt!