Roestbak Gezocht
Tijdens een bezoek aan het historische Oldeville ontdekt Ben een zeldzame Sumo Slammers-kaart. Maar Billy Biljoen heeft dezelfde kaart op het oog en nu moet Ben het opnemen tegen Billy's geavanceerde drones die de Roestbak overnemen!