Een magische vertelling
Tijdens een signeersessie van een boek in een middeleeuws kasteel moet Ben Hex zien te stoppen. Hij mag een eeuwenoud magisch boek, waarmee de gebruiker kan fuseren met mythische wezens, niet in handen krijgen.