Het innerlijke beest
Ben, Gwen en Max keren terug naar de oude universiteit van Max. Dr. Animo heeft een manier bekokstoofd om het gevaarlijke, dierlijke instinct van mensen te ontketenen, waaronder dat van één van Max zijn vrienden!