Animo's Beestenboel
Ben komt terecht in Dr. Animo's geheime lab wat nu word bestuurd door zijn sterke mutanten, de Alfa's. Hij moet de andere dieren helpen ontsnappen terwijl hij zelf vast zit aan Stinkfly.