Zwaar op de maag
Ben, Gwen en Max krijgen een rondleiding door het onverwoestbare Fort Knox, maar wanneer Animo een hongerige mutant naar het fort stuurt moet Ben het snel tegenhouden voordat het alle goudreserves opslokt!