Strenge Penny
Ben is op de Grote Baconbig Parade maar jeugdvriendin Penny verziekt het met al haar veiligheidsregeltjes. Maurice en Sydney stelen het helium om banken mee te beroven! Penny wordt ontvoerd en Ben moet de roof te stoppen en de oppas redden!