Avontuurlijk babysitten
Ben, Gwen en Max ontmoeten een familie die het tegenovergestelde lijkt van hen. Wanneer Max gaat wandelen met Maxine is het aan Ben om te passen op Simon, een jongen met een rugzak die hem in een formidabele robot verandert.