De kantjes er af lopen
Ben maakt een afspraak met Bob om tuinwerk te doen zodat hij geld kan verdienen. Maar waneer Ben met Upgrade de grasmaaier in een supersnelle machine verandert verstoort hij per ongeluk de rust van de naburige Aardmannetjes.