Ona s Joeyjevim Porscheom
Joey se pretvara da je vlasnik „Porschea“ čiji je vlasnik ostavio ključeve u Central Perku. Rachel i Ross se rastanu. Chandler i Monica čuvaju Phoebene trojke.