Ona u kojoj Ross hoda sa studenticom
Kad im požar ošteti stan, Rachel i Phoebe moraju birati između privremenog života s Joeyjem ili s Monicom. Ross upada u probleme viđajući se sa studenticom. Chandler pokušava pomoći Joeyjevoj karijeri.