Ona u kojoj Chandler ne može plakati
Ljuta jer se Rachel umiješala u njezinu vezu s Rossom, Jill ga odluči zavesti. Kad Joey sazna kako ljudi misle da je Phoebe pornozvijezda, iznajmi „Buffay, vampirsku priležnicu“, a ekipa otkriva da je to Ursula.