Ona s Rachelinom sestrom
Rachel pokušava pomoći svojoj razmaženoj mlađoj sestri Jill da se osamostali – ali Jillino koketiranje s Rossom nije dio plana. Monica odbija priznati da je bolesna i neprestano pokušava zavesti Chandlera.