Ona u kojoj Phoebe trči
Chandler sazna koliko je Monica opsesivno uredna kad joj pokuša učiniti uslugu. Joey očajnički pokušava ne koketirati sa svojom novom seksi sustanarkom. Phoeben stil trčanja sramoti Rachel.