Ona u kojoj Ross zagrli Rachel
Chandler i Monica kažu Joeyju i Rachel da žele živjeti zajedno. Monicu zaboli što Rachel ne reagira tako snažno kao Joey. Phoebe pokušava otkriti što Ross stvarno osjeća prema Rachel.