Ona sa šalom
Chandler se uzruja kad muški časopis objavi Rossov kratki vic. I Chandler i Ross svojataju autorstvo nad vicom. Phoebe svojom iskrenošću zavadi Monicu i Rachel. Joey nevoljko prihvaća posao konobara u Central Perku.