Ona s Unagijem
Chandler i Monica dogovore se darovati jedno drugom darove kućne izrade za svoju šestomjesečnu obljetnicu, ali nitko od njih nije ništa pripremio. Ross pokušava naučiti Rachel i Phoebe borilačkim vještinama. Joey unajmljuje dvojnika.