Ona s Macom i C.H.E.E.S.E.-om
U ovoj epizodi koja se uglavnom sastoji od isječaka iz prijašnjih epizoda, Joey odlazi na audiciju za veliku televizijsku ulogu. Ali Chandler gotovo sve upropasti smetnuvši telefonsku poruku s uma.