Ona o tome što je moglo biti, 1. dio
Razmišljajući koliko su drukčiji njihovi životi mogli ispasti, prijatelji zamišljaju da su Rachel i Ross svaki u svom braku bez ljubavi; Monica je pretila djevica; siromašni Chandler radi za televizijsku zvijezdu Joeyja; a Phoebe je mešetarka.