Pecamo s Pocoyom
Pocoyo i Pato love ribu. Imaju mrežu i ribički štap s neobičnom udicom: Gusjenicom. Ubace udicu u vodu i čekaju. Gusjenica dođe do dna mora i sprijatelji se s ribom.