Vozila
Naši su prijatelji otišli na vožnju. Elly vozi svoj bicikl, Pocoyo je na skuteru, a Pato na skejtbordu. Gusjenica se želi provozati s njima, ali kotači vozila njezinih prijatelja preveliki su za nju.